söndag 21 december 2008

Stamp (Rejvfest) ca kl.23:00 - 10:00

Är lite för trött för att berätta allt i natt men lite kan jag dra. Det var Novas födelsedags -maskerad-stamp i malmö. Jag kom dit som en tomtenissa. Massa bra spelningar. Budda Bpm kom dit med hans lilla gäng så då kände man helt plötsligt många fler på stället. Oskar kom förstås också dit och han har man ju inte sett sen förra festen i malmö. Jag var ganska uppskattad som tomte, kanske lite för uppskattad..blev lite jobbigt tillslut med all uppmärksamhet. Jag var där för att dansa inte för att bli extremt raggad på! Fick dock massa fina komplimanger av tjejerna som tyckte jag var den minsta sötaste tomtenissan ever och jag rodnade lika mycket varje gång. Jag stod som vanligt och dansa under hela buddas spelning trots att jag stått i nästan 3 timmar i sträck innan. Börjar bli hängiven till hans spelningar. lekte paprazzi mot honom och några andra som hade facebook...Var kul att se philip glad igen över att vara tillbaka på hans favoritklubb. Och som sagt förutom alla som klängde och önskade mig i julklapp så var den här festen riktigt nice, synd bara att Coffe inte är någon som stampar så man kunde få me honom det hade varit det ultimata, men ja jag vet man kan inte få allt!

Inga kommentarer: