torsdag 18 december 2008

det va värt det

har precis vaknat upp ordentliget efter att ha lite mer än halvsovit i soffan. Vad menar jag me halvsovit jo man har ja tittat upp ibland och tittat på den förödelse framför en som nicole har skapat. men det lilla jag hann sova var underbart. känner mig inte utvilad men ändå. Jag insåg att jag var tvungen och gå upp när nicole kom med kladdiga tobaks händer. det visade sig att hon hade hittat mitt läppsyl och brytit sönder det och sedan brytit sönder ca 5 ciggaretter för mig men fick panik när det inte släppte från fingrarna när hon försökte torka med papper. För en gång skull vakna jag inte i panik och blev skit arg. trots att hon slängt ut alla dvd skivor på golvet, smulat lussebullar över golvet, sabboterat mina cigg och slängt min handväska i soptunnan och slängt ut alla plastpåsar på golvet..nej då det känns som fredag eller ja en gla dag så varför förstöra hennes glädje och jag är ju inte direkt ovan vid att städa....I love u din skitunge <3

Inga kommentarer: