onsdag 10 december 2008

grrrr va sur ja e !

Jag hade kunnat strypa den nissen som kom på telitubbies. det är ju fan knark för små barn. funkar bra som barnvakt men tar en evighet innan man får lov att stänga av det. De går mig på nerverna med deras jäkla upprepningar. nåt annat som går mig på nerverna är nicole. Jag städar och hon slänger ut allt igen. senast för 30 sekunder sen då hon fick tag på den man häller socker ur. hon hade skruvat av locket och va precis på väg att hälla ut allt på mitt nystädade golv. hon har spillt mjölk precis överallt minst 5 gånger sen vi kom hem. Hon bråkar när det är nåt hon inte får som hon vill och nu gnäller hon för nappen e bor ta...gud vad jag längtar till sängen....problemet är bara att veta vilket som är en viktig prioritering...duscha nu, diska, fixa musik till i morgon, fortsätta städa igen, glo tv, fastna vid datorn eller förbereda inför i morgon...ja valen e många men beslutet e bara ett. vi får se va som händer om en halv timme.

Inga kommentarer: