söndag 28 december 2008

fastnar i allting annat

när jag öppnade datorn tänkte jag vara värsta duktigt o blogga o sen hoppa i säng. det var för 2 timmar sen! Jag har visserligen haft fullt upp med att uppdatera bilddagboken och lyssna igenom alla inspelningar sen igår och lyckats få halsbränna. men längre än så har jag inte kommit. eller jo jag har spytt ut mina tankar för en kompis för att lugna nerverna lite och det funkade. Nu ska ja försöka palla mig ut i kylan o ta en sista cigg innan läggdags. är ju trots allt så att vi ska köra till småland i morgon...8:00 och jag har lovat att ta första sträckan minst. Se om man kommer upp från den där sjukt sköna sängen jag har här i tyringe. hade det varit en dubbelsäng hade jag fan aldrig rest mig upp igen haha. God natt gott folk

Inga kommentarer: