onsdag 17 december 2008

allting är bara äckligt

eller rättare sagt allt var bara äckligt...Jag åkt till olofström och handla kläder till i morgon. när jag tog på dom när jag kom hem drabbades jag av ett dåligt självförtroende som gjorde att jag bara äcklades av mig själv..hur tusan ser jag ut!? Klänningen såg ut som ett nattlinne och mina ben såg tjocka ut i mina smala skor..jag bara kände att jag kommer bli hånad i morgon. jag kröp ner i soffan o bara ville stanna där tills lördag. Nicole åt men hon åt inte det jag ville. det blev stökigt igen jag blev trött av åsynen och deckade. vaknade av en konstig lukt...nicole hade kletat ut massa grejer man absolut inte ska kleta ut över nästan hela golvet, en matta, 4 dvdskivor och mitt badkar. den hysterin som fanns inom mig går ej att förklara. Allting luktade jätte äckligt och nicole bara flinade. jag ville bara gå o lägga mig igen. Jag som hade tänkt spara duschen till i morgonbitti men nej det vara bara o kasta sig in i den så man kunde känna sig männsklig. Jag har mått så illa att jag inte ens har ätit än. När jag mådde som sämst av att se mig själv var jag sjukt sugen på chips för att dämpa ångesten men jag lyckades stå emot. Nu luktar här inte längre, jag är duschad och smutsungen sover så jag mår lite bättre nu och är brutalt hungrig. dags o leta mat.....

Inga kommentarer: