fredag 19 december 2008

I´m yours to keep





















The face of the one who has made my heart smile again!


Vi är som natt och dag men det är nåt med denna undebara människa som gör mig så lycklig, så kär, så förtrollad. Och mina känslor är besvarade. han vill ha mig, han vill sakna mig, han vill vara min....Nu är det officellt, nu är det vi, nu finns det tillomed på facebook.com. Nu när det är juletider så är familj och vänner de man kommer träffa mest, särskilt med tanke på att han har sina nära o kära ca 50 mil härifrån och jag har mina inom 9 mils avstånd. Men han återvänder efter nyår. då har vi haft några veckor att smälta det här, då har vi verkligen fåt känna saknad och då är det vi igen. Jag önskar han och hans familj en god jul och ett gott nytt år och hade det inte varit för avståndet hade jag gärna hälsat på. Men från och med i morgon är det mina nära och kära som gäller. Puss på dig <3

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm your's to keep <3