onsdag 10 december 2008

Allt är som vanligt igen..om inte bättre

Jag har sovit 20 min i morse, men det va det värt. Börja hänga upp gardiner vid 06:30 för att inte somna, för då hade jag aldrig vaknat. Men eftersom jag endå lyckades somna stående så minns jag inte riktigt hur det ser ut just nu. Jag hann faktiskt äta frukost och det har jag inte gjort på flera veckor. Skolarbetet går sakta men säkert framåt tackvare att jag satt över till 18:00 igår. Jag störs inte längre av att jag och han med den blå blilen går på samma skola längre. Jag är rätt glad och fruktansvärt trött. Jag har mat för flera veckor hemma. Så nu har jag så mycket att det är svårt att välja vad man ska äta till middag. Jag har världens bästa gosekompisar som finns där för mig och som förstår mig. Jag är lite småkär. Nicole är otroligt söt förutom när hon vägrar sova på natten, hon börjar bli en jäkel på att utveckla ord. det är nästan så man sätter stoltheten i halsen när hon får fram klara ord. Jag smälter. jag hets åt lite chips igår lagom till att mina finnar började försvinna så nu har jag ett litet horn i pannan. Just nu har jag ingen motivation till att arbeta mer med mitt historian i dag. kommer ytterligare en hel dag i morgon. Jag är i stort behov av tvätt tid men tid finns som vanligt inte. Behöver ett par nya skor och behöver snygga till bilen lite. Känner mig rätt snygg..fram till jag tittar mig i speglen där min trötthet bländar mig. Nej nu ska jag ner och peta på pojkarna lite :P innan jag hämtar Nicole =)

Inga kommentarer: