måndag 8 december 2008

Lördag

börja dan med att be om ursäkt till Mr läääckert och sen begav jag och pappa oss ut på tvjakt. For in en snabbis till stan och shoppa. Hem och busade me Nicole. Slösa massa tid framför datorn i brist på annat. Fixade naglar och frisyr. Det blev kväll.Fortfarande inget svar, orkade inte vänta så jag körde in till stan iaf. Drog upp till Jocke och hängde. Inget svar. Masa mig bort till Q-bar. Där var massivt med folk. Alla som man inte träffat på länge eller alla man inte kände. Man är inte så snygg om man bara står så jag raggade upp en gammal kompis sen var allt lugnt. Det var rätt kul där, men inte så lätt att hitta efterfest. Men det blev tillsut nåt, hemma hos en gammal bekant ca 1mil utanför stan. Gud va länge sen det var jag träffade han & co. Vi satt och chilla till 05.45 sen drog alla och vila lite. vid 09:45 fick vi skjuts in till stan igen och vid 11:00 hade jag nåt hem till Tyringe igen.

Inga kommentarer: