måndag 1 december 2008

Det här önskar vi oss i julklapp

Det här önskar jag mig i julklapp ;)
En ny tv
(eftersom min är sönder)
Minst ett par nya skor
( Har bara ett par just nu)

Kläder ( känns som man inte har någon stil längre)
Pengar ( alltid bra att ha )
Mat ( why not, alla behöver vi äta , om inte annat så till bensinen eller få tillbaka skulder)
En ny bilstereo ( Min funkar knappt radion på)
En hårtork ( tro mig mitt hår blir ännu vackrare då)
Högtalare till tven ( Jag vill kunna ösa på mina psytrance skivor igen)
En stavmixer ( att leva efter diet blir lite enklare då)
En morgonrock ( tänkt dig själv hur jobbigt det är att slänga på sig massa kläder bara för att ta en cigg efter duschen)
Höga pälstofflor ( de där de har på Netto nu såg sjukt mysiga ut)
En pojkvän ( Man kan ju alltid önska)


Det här önskar Nicole sig ;)
Telitubbies gosedjur ( Fast det är nog jag som önskar det mest så man slipper sitta och glo på dom dagarna i enda.)
Kläder ( Fröken börjar ju bli stor)
Dvd skivor (men inga mer telitubbies !)

..Sen vill hon säkert ha mycket andra presenter men framför allt vill hon nog ha heeela sin familj samlade och en bra julklapp för henne och för mig är att vi alla är glada o nöjda, vem vill inte uppleva en god jul ? =)

Inga kommentarer: