måndag 1 december 2008

JULKLALENDERN 2008


Jag säger bara utifrån mig 9 av 10 julklappar, men utifrån Nicole...hm 3 av 10 julklappar. Men det kan ju också bero på att att man förväntar sig den klassiska julstämingen som var från början när man själv var liten. Jag menar vem minns inte trolltider, Sunes jul, Kurt Olsson julkalender och många till. Dagens julkalender verkar mer nutid om inte tilloch med framtid. det stod i en tidning att det var som en thriller för småbarn. Anledningen till att jag vet att jag kommer älska den är för att Måns från "Anders och Måns" har skrivit den och för att båda två medverkar. Min kärlek till dem är lång eller ja i alla fall 5 år. Anders har ju varit ersättare i programmet Djursjukhuset och höll i P3 guld galan i år. Så för mig kommer detta bli en höjdare i år ;)


Inga kommentarer: