onsdag 24 december 2008

JULAFTON

Det här har nog varit den mysigaste julen ever, den är ju dock inte slut än men hittills är jag tvär nöjd^^. Jag vaknade vid 10 tiden av att Nicole satt och klappa mig på huvudet. Jag gick upp och gav henne sin julklapp. Telitubbiesen Lala. Vi gick ju upp och kollade på julkalendern och mös i soffan. Jag fick min julklapp av Alex igår kväll. Min högsta önskan detta året var att få han till att bli medlem på Facebook.com. Efter många månaders tjat lyckades jag! I dag fick jag ytterligare julkappar av honom: frukost, en tidning, godis och han agerade även som min lilla julslav i köket hehe. Min familj kom hit vid 1 tiden och då hjälptes vi alla åt med att städa upp innan vi satte igång med julmaten. Vid 15, lagom till Kalle & co serverades julbordet. Jag blev så mätt att jag mådde lite illa. Vi tittade färdigt på Kalle & co med Nicole och satt o små snaska lite på godis. Efter det kom tomten. Nicole visste inte var hon skulle ta vägen men glad blev hon när hon överröstes av julklappar, vilket jag också blev. Efter det traskade vi bort till chasse och hjälpte henne med lite dataproblem. När vi kom hem serverades det julgröt och efter det tog Nicole sina telitubbies och hoppade i säng och mamma och moster gick och vilade för att orka med midnatts mässan de ska på i natt. Nu sitter Alex,pappa och jag och tittar på tomten är far till alla barnen, jag dricker öl och snart ska vi gå ut och rasta snapsen. GOD JUL!

Inga kommentarer: