söndag 14 december 2008

inte nicoles dag

Hon vakna vid 8, ville knappt ha någo att äta förrän vid 11 och inte ens då åt hon. Hon ville bada men inte gå och lägga sig för att vila.Efter att han gått hem vid 15 tiden, försökte jag tvinga i min dotter mat, städa undan lite och hålla mig vaken. Inget av det gick speciellt bra. Nicole sprang frivilligt i säng vid halv 8 och jag la mig i soffan och halv sov till harry potter. När jag väl somnat, vaknade hon igen, sen har det varit ett evigt springande från att ligga o sova i soffan till att få henne till att sova igen. Kan man ge sömntabletter til en två åring? nej men seriöst det måste ju vara nåt som är lite fel nu har hon hållt på så här i mer än två veckors tid. Men jag fick sova lite iaf. Nu sitter vi båda här igen....det blir till att försöka få henne till att somna i min säng....hoppas jag får sovmorgon.

Inga kommentarer: