tisdag 30 december 2008

Hos familjen i ronneby

Igår kväll efter lååång körning från tyringe nådde jag äntligen ronneby. Så kul att träffa Nicoles farmor, gammelfarmor, faster och Alex kusin med barn och flickvän. Liam hade blivit jätte stor oc kröp runder på golvet och flörtade lite med mig.Nicole fick jätte fina julklappar som hon sprätte upp direkt. hon var dock lite tråkig med maten och tramsade mest. Att få henne i säng var dock inte det enklaste, hon tyckte det var för roligt för att somna och gav inte upp förrän vid ca 22:30. hon ville hellre sitta och mysa med farmor och en sagobok om tomten. Men tillslut deckade hon och sov hela natten. Alex, sara och jag kollade på tv och käka massa goda mackor och sen kom David förbi och vi satte oss och spelade TP i typ 2 timmar. Det var den mest flummigaste och tröttaste TP rundan jag varit med om, as roligt så roligt som man bara kan ha med dom tre. Vi insåg pötsligt att klockan nästan var halv fyra så det var la lika bra att hoppa i säng. Nicole hade förstås tagit upp hela dubbelsängen så det var precis så man fick plats. Jag vaknade vid 10 av att Nicole ville gå upp och att farmor kom in i rummet och sa att hon kunde ta hand om henne så jag fick sova lite. Jag vaknade av att det kändes som att jag sovit i en evighet o att alla var uppe. men så var inte fallet. Klockan var knappt efter 11 men farmor och Nicole hade hittat på en massa under den tiden. Efter ett tag kom även Alex ner yrvaken och dann. Farbror Dennis och nicoles kusiner kom på besök och det var uppskattat av Nicole. De har busat så mycket att minstingen har deckat i sin pappas knä. Farmor o faster har åkt tillbaka till västra götaland. Töserna leker tyst och Alex och dennis sitter och chillar och vad jag gör, ja det märker ni..

Inga kommentarer: