måndag 1 december 2008

Familjen kommer alltid betyda mest

I helgen spenderade jag ca 3o timmar i Ronneby hos Nicoles pappa. Träffade Gammelmormor, farbror Dennis, kusinerna Nea o Ludde och faster Camilla. Träffade förstås även Tobbe o David som känns lika mycket som släkt. Nicole var ganska tillbakadragen enda tills hon fick en kaka och lite saft, sen började man nästan undra vad det egentligen var i den kakan, det positiva var iaf att hon var mycket trevligare att ha o göra med med och alla andra dög också. David och Nicole har nåt speciellt sen dag 1 och det är rätt kul att se dem tillsammans. Alexander och Nicole hade jätte mysigt ihop, men det var endå jag som gällde mest. Hon somnade i Camillas säng och sov gott hela natten, vilket hon inte har gjort på flera dagar. Och jag kan svära på att det finns ingen mysigare att krypa upp i nicoles sovande famn o bara titta på denna vackra uppenbarelsen. Den sängen är gudomlig och det märks på nicole att hon tycker det samma eftersom hon sov till 9:30. synd att jag inte åkte på fredagen iaf för när vi väl skulle åka hem igen hade hon äntligen vant sig vid att vara där.Jag körde Alexander till stationen vid 14 på söndagen innan vi drog hem.

Inga kommentarer: