söndag 14 december 2008

Min älskade

Även i dag har nicole nästan inte ätit någonting, varit gnällig och orden som kommer ur hennes mun är oklara. Efter att hon tagit på sitt nattlinne kände jag att nåt var inte som det skulle... Hon var varm i kväll igen. Och i dag hade hon iaf sovit lite mer än en timme. Hon hade feber. Hon ville inte ha välling utan sprang direkt i säng. Jag gav henne alvedon. Hon vaknade en timme senare och ville ha sin välling iaf. Hon har vaknat 3 gånger sen dess och verkat förvirrad, svettig och övertrött. Känns som det kommer bli en tuff natt igen. Det värsta är att jag i värsta fall måste tvinga stackarn till dagiset i morgon så jag kan bli färdig med mitt skolarbete som ska redovisas på tisdag. men blir hon värre till på tisdag , då måste jag ju stanna hemma. jag har ju ingen som kan hjälpa mig.....vi får se hur hon mår då....

Inga kommentarer: