lördag 20 december 2008

Nu är det lördag ...Puh*

Har fortfarande inte flyttat på mig....I morgon väntar en sån där sjukt lång dag om allt går som planerat, men är jag på topp kommer allt gå bra. Ska strax stänga av datorn (jag lovar), sova i min stora säng till ca 7:15 upp och duscha och packa det sista, göra frukost åt oss båda o lagom till 8:00 hade jag tänkt vi skulle sitta i bilen. Sen köra ca 9 mil hem till föräldrarna, lämna av bil och dotter och åka me pappa in till stan för att shoppa lite och hålla han sällskap när de ska göra lite reklam för filmvisning och teatern på torget och samtidigt komma fram till om kvällen blir som planerat. köra hem vid 14 tiden. byta om och duscha och snacka me allaså man får en sista koll på hur man ska göra. köra in mamma,pappa och nicole för att kolla på pappas filmvisning (alltså den filmen han var med i i vintras) sen är det mingel och i värsta fall är allt slut vid 8. antingen hem och lämna av nicole eller köra direkt till staffanstorp för att lämna bilen och träffa philp för att sedan ta oss in till malmö och gå på Novas födelsedags stamp mellan 22-09. sen tillbaka till staffanstorp, käka mcdonalds frukost och sedan bär det av hem till min familj igen för att sedan förhoppningsvis få sova lite. Wish me luck!

Inga kommentarer: