måndag 8 december 2008

Fredag

denna helgen har varit den mest konstigaste äääver! Internetet fuckade sig, elementet läckte, ingen mobil, knappert me pengar så jag och nicole drog till tyringe. det var mörkt o regnigt när vi lämnade blekinge. Jag var trött men fortsatte köra. precis utanför Vinslöv och bron upp till Hässleholm möttes vi av den mest brutala dimman någonsin. Jag lovar man såg ingenting, allt blev som en tunnel och hade det inte varit för att jag kunde vägarna sen innan hade jag garnaterat kört vilse. vi va rätt sena när vi kom fram. Slängde i oss lite mat sen var det dags att köra igen. Vi skulle in till stan och kolla på pappas generalrepetion med teatern Revisorn. Nicole blev trött så jag fick köra därifrån tidigare. Väl hemma hoppade hon i säng och jag själv stod och kollade mig i speglen och försökte sminka bort min trötthet. men konstigt nog gick det inte bort. Jag gäspade konstant och mina påsar under ögonen nådde nästan till munnen. jag hade inte hört ett ord från Mr Läääckert på ett tag så jag satte mig i soffan och kollade på idol. Jag somnade.....pappa och mamma kom..jag sov...mamma och pappa kolla tv...jag sov...när jag vaknade var klockan 07:45 och jag hade 6 meddelande och 50 missade samtal......Oooops så hemsk jag känner mig, men ack så skönt det var att sova ut....

Inga kommentarer: