torsdag 4 december 2008

dålig humor i dag fniss*

..vi ska fika. vi köper båda en varsin kärleksmums och julmust. Min kaka va rätt tunn och slut i ett nafs.

Han tar en tugga samtidigt som det slår mig:
-Guud va stor din är,jag hade knappast kunna svälja den, samtidigt som jag pekar lite halvt på hans kaka..... tur han inte höll på att kvävas när han hörde va jag sa och gud vad jag skämdes när jag kom på vad jag sagt. skyller på att jag var trött och tur det var till honom jag sa det. fniss*


tillägg: Vi pratade om händelsen igår kväll och kom på att det fanns en liten fortsättning.

Några minuter efter kakhändelsen sitter vi fortfarande kvar. M hade gått så det var nog bara jag, C och P. Tror det lät ungefär så här.
Jag: Jag är så trött.
P: Jag är också trött...
C: Tur jag tvingade dig i säng igår då, och tittar på mig.
*LOL*
Tusan också man skulle varit där för att verkligen förstå humorn men gud va kul det var. ^^

1 kommentar:

Trustor sa...

Haha, det kunde ha varit mycket mycket värre. Men ja, jag trodde jag skulle dö lite där ett tag.