söndag 14 december 2008

Jag ville bara få sova

Gud va sur jag är, det blev ingen sovmorgon. det blev lika mycket springande fram till 11 sen gav jag ppp och steg upp. Innan jag hade lagt mig hade jag ställt fram så hon kunde nå det och i värsta fall komma in med det till mig. Det går inte ens att förklara hur hon betedde sig men plågsamt var det. Sen jag skrev sist fick jag sova en timme sammanlagt och mitt humör är inte det bästa just nu när jag tittar runt på all skit hon har slängt ut...igen. Det värsta är nog att hon är på toppenhumör! Gud vad går den ungen på hon borde vara helt färdig vid det här laget men nej då, här sitter hon och skrattar och beter sig som att hon har sovit bra. Mina föräldrar kommer hit i dag och jag orkar verkligen inte städa upp och pappa sa att jag inte behövde och att de skulle hjälpa mig med nicole. Så det va la tur att de saknade oss just i dag...synd bara att det inte finns någon tvätttid. Älskar min familj som ställer upp.....<3

Inga kommentarer: