måndag 1 december 2008

ett rus som värmde




kan inte med ord beskriva den känslan som växte när den lätta beröringen blev mer sensuell, den förtrollade mig hårt. den fick min hjärna att fyllas av den extacyn jag inte ens tagit. hela världen bara gunga, snälla sluta inte...känner inte igen mig själv...eller gör jag? för varje gång jag känner andedräkten bränna mig i nacken ryser jag till. Jag har blivit härdad efter flera timmars beröring, hoppar inte till längre för varje gång handen nådde mina känsliga ställen, filmen blev mer och mer ointressant jag bara väntade på vad som skulle hända här näst. Det sprakade till när våra läppar mötes. Allting bara snurra, nej sluta inte! synen av den avklädda kroppen fick det att glöda i ögonen. Fast surrad i min famn, tänkte inte släppa på ett tag. Men det gjorde jag tillslut. nöjd, upprymd och yr. Vad var det som hände? Jag minns varenda detalj än. Det ryser i kroppen. Jag ler åt tanken på att det hände. Och ännu en gång....Jag ångrar ingenting....


Inga kommentarer: