torsdag 14 augusti 2008

torsdag tror jag visst att det är....

haha det funkade visst men samtidigt den har inte ens varit igång i 10 minuter och den brukar lägga av då...ja vi får se..

I dag var andra dagen på dagiset och vi kom lagom till samlingen och fruktstunden. Nicole som vägrat äta frukost borde ju vara hungrig vid det laget, men icke hon knaprade i sig en liten äppelbit resten gav hon till mig. Hon var mer högljudd i dag när hon inte fick som hon ville, men eftersom det bara är andra dagen så tar ingen av oss vuxna för hårt i saken. för hon måste ju gilla stället först innan hon måste lära sig vad som gäller. Hon brydde sig inte alls om mig i dag heller utan var bara fröken eller de andra barnen som gällde. Vilket bådar gott för nästa vecka. I morgon ska jag gå i från för första gången och då ska jag passa på att gå till folkhögskolan och ta reda på lite mer om måndagen så ja vet vad jag har för info att ge dagiset. Vädret har inte varit mycket bättre än igår men hon fick iaf rätt kläder på sig. Jag är pank på mobilen så man har inte haft nån att snacka med nu när datorn betett sig konstigt men som sagt vi får se om jag lyckats få tillbaka "min älskling"....Chasse kommer kanske hit snart för o låna lite städgrejer men nu e det dags för en cigg...

Inga kommentarer: