söndag 3 augusti 2008

Dagen innan den stora dagen

I dag var vi i Ronneby och firade Nicole 2 årdag med hennes släkt och vänner. Som vanligt är hennes pappas sida ena riktiga hejare på att ställa till me kallas o en massa mat. Som vanligt när vi är där hade vi riktigt trevligt och det var skönt att träffa alla fastrar, flickvännen Nadin och de bekanta jag har därifrån. Det åts god mat, kusinerna Nicole 2 och Linnea 4 lekte en massa, det togs en massa bilder och vi färsökte alla hålla oss uppdaterade om vad som händer i våra liv. Nadin var en riktig liten bustan, söt sådan förstås. Hon fick nicole att skratta så mycket att hon inte kunde resa sig upp igen.

Nicole fick en massa fina presenter och höll sig jätte lugn hela dan. Stackars hunden blev dock attackerad av Nicole x antal gånger men han pallade inte bry sig. Eftersom jag kom hem 08:30 från nattens festande, sovit 45 minuter och inte lyckas somna i bilen på väg dit, så var jag ganska slut körd framåt 16 tiden, men som sagt super duper mysigt och längtar tills jag träffar dom igen för de är trevliga, betyder mycket och är roliga. Bästa släkten Nicole kan ha! I morogon bitti blir hon alltså 2 år gammal och det ska ju förstås firas på högtidsdagen med. Men då är det mina släktingar som kommer. Så i morgon är det förstås en hel del att stå i eftersom vi väntar oss ca 12 personer.

Inga kommentarer: