tisdag 5 augusti 2008

Tiden går fort när man har roligt ^^

Precis 10 minuter efter att alla gäster hade åkt kom min gamle loverboy som för några månader krossade mitt hjärta, men ack han e för het för att ge upp helt....han har förtrollat mig på nåt mysko sätt...han är min typ men ändå inte. Han är sexig på nåt galet sätt. Jag har upptäckt att han har många egenskaper och saker jag tänder på som jag aldrig trodde jag skulle hitta hos han. Ja vad är det man säger : det man söker finns alltid närmare än man tror...Men sen tror jag även att det är att han påminner om någon annan, någon annan jag inte kan få . De är rätt lika i sina beteende och kroppsbyggnader . Men i vilket fall så återupplivade vi lite gamla minnen, mitt i allt snack om att det kanske skulle bli vi på riktigt. Visserligen nåt jag har tänkt på att göra igen men trodde knappast jag skulle gå till handling. Titanic bilen släng dig i väggen *LOL* när det var dags att dra sig in igen så visade sig klockan vara framåt midnatt..shit var tog tiden vägen. efteråt när vi skulle säga hejdå spelade han sin låt, som hans brosa har tycker passar bäst på han. tur för han att han spelade den efteråt och inte innan för då hade han fan inte fått nåt!! Jobbigt nog var låten svängig och hamnade på mitt huvud resten av natten..suck!...Ja , vi får se vad detta leder till om inget annat så har vi skapat nya heta minnen..vilket vi e proffs på sen tidigare haha


Grabbens ledmotiv : Bayramband -pumpa på

Inga kommentarer: