lördag 9 augusti 2008

My night last night

Trots att jag var nojig för att fredagen skulle bli som i onsdags så åkte jag in till stan. Gick upp till en förfest me bara mysigt, coola och roligt folk och förstås en massa trance, så det ska va. Mr Läääckert satt o skröt om sin fullmoon resa bara för han vet hur avundsjuk jag är på han. vid 23 tiden gick vi ett gäng på ca 10 -12 pers ner mot festivalen. Jag hade blivit mr Läääckerts packåsna inklusive grogghållare vilket absolut inte gjorde mig nåt. Det blev ju nån snaps, 2 smirnoff Ice, öl och lite mer än 1 st grogg så man va ju rätt så på det haha. Vi tappade bort hälften av folket inklusive han som hade förfesten. Vi träffade på några andra sen drog vi till tivolit och jag blev bjuden på ett simulator åk. Lagom till att vi stog och kollade på än annan karusell som några av dem åkte i nästan 10 minuter så hitta min loverboy mig. Vi stod och kramades och bestämde att vi skulle höras senare. Vi andra traskade vidare och käkade sen tröttnade grabbarna på festivalen så vi drog upp till Emma och chilla o drack där. Lagom till det var slut så va jag för rastlös för att bara sitta så jag gick till buss för att träffa loverboy & co. Men det kom ingen buss och taxi var jag inte sugen på. Jag mötte upp en gammal bekant o snacka lite skit me han sen skjutsade han mig tillbaka till där jag hade festat innan. Och där satt man med soft folk fram till 08:10 i morse innan pappa ringde efter en. Kul som attan har jag haft och är dundernöjd..bryr mig faktiskt inte om det inte blir nån festival i kväll, men nåt måste man ju hitta på ..hmm

Inga kommentarer: