onsdag 20 augusti 2008

sickan håll mig...

(internskämt än så länge mellan mig och mattias. ) I dag har vi fått sovmorgon så vi orkar vara ute i 4 timmar och leka socialpedagogerna. Mattias har sovit över eftersom de i socped 2 ska träffas 8:00 medan vi andra som ska utföra deras uppgifter börjar inte förrän 10:00. Sen i kväll är det invigningsfesten på skolan som lärarna håller i och jag är fortfarande tveksam om jag ska dit eftersom jag inte har riktigt klart än om jag har barnvakt och jag är inte säker på att jag orkar heller. Lagom till denna långa dag skulle förstås inteNicole sova i natt utan hoppa på oss och bråka i mer än 3 timmar. Men jag är ganska van och är uppe o härjar för att inte somna till ordentligt. Efter frukost ska jag och nicole städa så det inte ser ut som ett krig ifall fler behöver komma hit och låna duschen förutom mattias.

I klassen börjar nog alla förstå sig på alla o snart komma ihåg allas namn. Grupper har bildats men inte på nåt negativt sätt, men det har ju ändå blivit att man hittat sina lixom. Jag hänger med Philip och Kalle skolans lätt coolaste killar på skolan. Kanske för att de e precis som jag när det gäller musik och en del tankar. Ja vi har rätt kul ihop. Hoppas iaf phille kommer i dag annars blir man lite lessen...Nej nu måste jag städa och packa ner korv med brö i väskan så jag e redo för den långa dag som väntar

Inga kommentarer: