lördag 16 augusti 2008

Fick sovmorgon

Helt impad och förvirrad på samma gång. Jag vaknade halv 8 av att tven var på, men ingen Nicole hade varit inne hos mig som vanligt. Men det var inte det som fick mig att vakna. Det var ljudet av telitubbies. Min teve e sån att när man sätter igång den så börjar den på kanal 1, men telitubbies går på tv4. hur lyckades hon med det där? Me tanke på att det blev fett sent igår så kan jag inte vara mer än tacksam för den lilla sovmorgon jag fick. för mina ögon känns som de ska ploppa ut och jag tror f*n jag är lite bakis sen igår...gud va klen man är då. Chasse o Jim kom bort vid 01 i natt och det var rätt skönt att kunna gå ut för att snacka med dom och samtidigt veta att iaf nåt hände så var mattias här uppe och höll ställingarna. tacksam för det. Jag har bett han om ursäkt för hur jag betedde mig mot han innan när han han berätta sina känslor. Jag kan inte hindra han att känna som han gör och jag vill ju inte vi ska vara ovänner pga det. Nej nu ska jag sitta o dregla lite över Magnus Scheving i Laszy town haha

Inga kommentarer: