söndag 10 augusti 2008

Fy skäms!

Asså jag har mått så dåligt hela dagen över det där sms:et och över mig själv. Saker och ting blir ju inte bättre när jag inser att jag knappt hunnit med med nånting av det jag planerat att jag skulle göra när jag skulle vara hemma i skåne denna veckan! Har tyvärr bubblat över med mitt gnäll så det har smittat av sig på mamma och pappa och han blev ju fett lack på mig så det är ju tur man snart ska hem. Har mitt känsloliv blivit nåt bättre efter denna helg? Haaha knappast är fan mer förvirrad än någonsin. Finns konstigt nog 2 personer som känner mig riktigt väl på djupet och den ena svek jag i helgen och den andra ska man antagligen stå ut med som skolkamrat i ett år om man har (o)tur...Jag behöver en förändring men varför gör ja inget!!
Jag känner mig socialt inkompetent, gnällig, lat, oduglig, och otillräcklig som är proffs på att prioritera fel!! OOOrka ! Orkar inte jag med mig själv lär inte du heller göra det!!

Inga kommentarer: