fredag 22 augusti 2008

nu e jag helt slut

i dag bar det bara skola mellan9-12 sen spendera ja nån timme tillsammans med kalle o amin (från socpedd) i väntan på på deras buss och att nicole skulle vakna upp. hade gruppredovisning i dag, den gick över förväntan jag klarade av det och de som satt längst fram hörde mig iaf. vädret var helt okej idag för en gång skull. mattias låg hemma hos sig och var bakis och kalle kom till skolan som han lovat. så det va ju rätt chill, gänget var samlat. Sitter här och är as trött nu , är precis som alla veckans intryck kom först nu på en gång för att bearbetas. Känner mig ömtålig känslomässigt samtidigt som jag känner att jag börjar få koll på läget...men ja tror i vilket fall att det är dit all energi försvinner...men ska inte sova förrän nicole har somnat oavsett hur mkt huvudet dunkar sönder, men antagligen blir det som vanligt att jag blir pigg lagom tills dess. ja ja det får vi se då..

Inga kommentarer: