torsdag 28 augusti 2008

Kommer sakna er alla i helgen!

Jasså var ska jag kan man undra? Nej jag ska ingenstans, men alla andra ska förstås i väg! Både phille och kalle har dragit till Lund nu i eftermiddags och jag kan svära på att det märks i morgon att de är borta. Inte bara pga redovisningen i morgon utan för att de två är två rätt omtyckta och galna snubbar. tror nästan alla i klassen kan hålla med. kom ihåg jag sa nästan haha. Sen är de även mina kännetecken i fall någon på skolan fortfarande inte har koll på vem jag är så är jag den lilla latinska tjejen som går med två långa killar, den ena rakad och piercad och den andra är han me hörlurarna och en penna redo att utrycka sin konst oavsett var han är....ser du dom så vet du att jag är i närheten. Vi är såna haters!

Mr Läääckert, din lyxlirare! Han drar till Kos i morgon och är borta i en vecka, jag som nästan funderat på att dra hem till skåne för att träffa han men nej så blir det förstås inte. men vi ses i alla fall på lördag natt på B2 stampet. Ska bli så skönt att träffa honom igen. Coolare människa finns inte! En av de bästa och kommer alltid vara.
Nicole krångla i dag så det blev inget upp till Chasse, så henne saknar jag ju med. Synd man inte hann träffa sussie mer, hon verkade kul. Önskar det vore lite enklare att träffa folk man gilar när man vill och hur man vill, men men sånt är livet. ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haters for the win! Men nu e de så att vi saknar dig me! Tror att jag talar för Kalle oxå faktiskt! Puss puss