lördag 16 augusti 2008

eller inte... haha

samma visa igen...datorn hänger sig med mera, fast bara ibland. ... ja ja får se om philip kommer inom senare o säger sin åsikt om det hela. Den här dan har jag bara velat sova bort eftersom man mått så sjuk dåligt i dag, men eftersom det inte är första gången så e jag rätt van och jag har trots all dunkande huvudvärk en dotter att ta hand om oavsett vilket skick jag är i , eller ja kanske inte riktigta alla, e jag dödssjuk eller en fara för henne är det ju en annan sak, men så vitt jag vet är jag icke det :)I vilket fall har jag inte hunnit med denna dagen alls, jag springer fortfarande runt i tosor o linne efter förra sovpausen, håret står åt alla håll och ögonen börjar sluta hänga. Nej nu måste jag verkligen städa, vi är 2 stycken här men efter varje dag ser det ut som här bor 5 pers eller som jag bedriver nåt dagis...ganska frustrerande att behöva städa varje dag men men det ska nog få mig att vakna till iaf.

Inga kommentarer: