söndag 24 augusti 2008

känslor..va fan ska man göra med dom!!

jag sårar, jag såras, jag bli förvirrad, blir ledsen, förstår inte när andra blir irreterad, försöker hålla hårt i hur jag vill ha det även om jag inte har en aning om vad det är. Jag kastar skit innan jag ens testat, jag leker , jag är kär, jag känner ingenting, du älskar.

du e så snygg, nån e kanske bara snäll, nån är som drömmen i ditt liv...men ack så förvirrad jag är, vad vill ni? -Jag vill ha dig..nämen herre gud den har man hört förut och det finns många betydelser på vill ha dig. ....Tror jag lyckades såra 2 pers igår om den saken. och visst ångrar jag mig eftersom det känns som jag är otydlig samtidigt som jag inte litar på dom...eller litar jag inte mig själv.....äh whatever life goes on och jag har berättat för Mr lääckert va som har hänt och så så han har lovat att muntra upp mig nästa gång ja kommer till stan och festar med dom. vad vore livet utan han. han har funnits där i snart lite mer än 3 år, visst den killen har med förvirrat mig, men han e en av de få som verkligen vet hur jag fungerar. a true homie...en snygg sådan me för den delen haha. nej nog om känslor nu blir bara yr och behöver sova ut efter nattens mest envisaste känslosnack....u know who u are......

Inga kommentarer: