fredag 1 augusti 2008

Soft dag

I dag åkte jag o pappa o provade bilar. Han hade ju fått för sig att jag skulle ha en volvo 855:a men gud det var ju som att köra en traktor för lilla mig. Men av de vi kollade på hittade både jag och Nicole vår favorit. En Renult Clio -96 där tillomed min enorma barnvagn fick plats. Den passade mig perfekt så nu vet jag vad jag har att längta till efter att jag har klarat uppkörningen (för det ska jag så klart.) Som tack för att "du var så snäll och stod ut i värmen och åka runt i alla bilar" så åkte vi med Nicole till Lurhsjön så hon fick svalka av sig lite, vilket var uppskattat sen delade vi på en glass. Väl hemma så tog det nån timme innan fröken gav upp för att vila middag och jag passade på att sola i hettan, blev även ett dopp i hennes barnpool. Sen åkte mina föräldrar i väg till helsingborg för att gå på Fredriksdal teatern för att kolla på den nya teatern med Eva Rydberg. Själv så busa jag med Nicole och efter att hon lagt sig öppnade jag en Smirnoff Ice och njöt av den ute i solnedgången. Passade även på att njuta av ett litet hemmaspa för att känna mig lite fin. Ska strax hoppa i säng inför den stora dagen i morgon, men ska försöka hitta lite kläder man kan ha på sig först bara....hmm. Nicole ska få ha min colombianska kläning som mina föräldrar köpte där nere när de hämtade mig som äntligen passar henne...men jag då!? Nej nu e de hemma igen bäst att gå o lägga sig i tid för en gång skull!

Inga kommentarer: