söndag 3 augusti 2008

Annars! Jo tack, och bilen går bra?

Haha den meningen har fastnat hårt i minnet. Drog ut igår. Skulle träffat Andreas men när Emma undrade om jag ville hänga med henne till Andrea så ville jag verkligen inte tacka nej. Efter lite mys på hennes balkong, var vi några stycken som drog till Kings head. (Ja jo jag vet jag har svurit på att aldrig gå dit där, men hur ofta håller jag vad jag lovar...fråga bara Andreas.) Väl där bjöds det på drinkar, killar va sliskiga och Emma tjötade ut den nya frasen hon och Andrea hade börjat med. Efteråt stack vi hem till Emma och chilla. Vid ca 06:30 drog jag vidare till en annan kompis och nej det var inte Andreas. Men de somnade där så jag ringde hem så ja kunde åka. Kvällen/natten var kul, men det märks att Mr Läääckert & co inte är i stan...

Inga kommentarer: