måndag 4 augusti 2008

Ja, vad ska man säga!?

Vem tror du att du är? Du har fått en rikgtig chans igen, så nära som ingen trodde du någonsin skulle få komma oss igen. Du har fått spendera dagar me oss och hittat på kul grejer och försökt umgås på ett mer okej sätt. Och du vill ha mer!? Du vill ha ensamrätt om mig, du tror du är han den dära som kan få mig att lämna singellivet hahah...Ja som vanligt får jag skylla mig själv för att jag jag lät dig komma så nära. Men det är jag i ett nötskal, verkar aldrig kunna ändra på mig trots att jag vet vad som är rätt och fel. Jag tyckte det var bra att vi umgicks så som vi gjorde så jag är fett mesviken att du tror så höga tankar om dig. Hade hoppats på att vi skulle umgås även i höst men det känns som det kommer vara omöjligt nu......Hädanefter ska jag verkligen veta vad jag vill med folk innan jag intruducerar dom till eller tillbaka till mitt liv!!

Inga kommentarer: