onsdag 27 augusti 2008

Strömlös i 20 minuter!

Det var det mest udda jag varit med om! stod i köket redo för att diska. plötsligt blinkar det till och alla lampor och teven bara dör. Jag tänkte shit vad har jag nu gjort!? Kollar ut och får en chock. det var kolsvart, varenda gatulyckta, hyreshusen i närheten och kyrkan var helt släckt! Man hörde hur grannarna brevid och ovanför började skratta nervöst och då förstod man att även dom hade ingen aning om vad som hade hänt. Och tydligen var hela jämshög drabbat! vissa folk hade tänt stearinljus och fiklampor redan och jag började oroa mig för vad nicole skulle tycka om att hennes nattlmpa var av. Jämshög e kanske men bara kanske lite större än grönängsplan och T4 tillsammans! Men nu är den tillbaka iaf och nu är alla lugna och glada igen och jag kunde återgå till min msn konversation. =)

Inga kommentarer: