tisdag 12 augusti 2008

Bored..

Asså shit som min lägenhet ser ut just nu, har inte ens packat upp hälften, köket ser ut som ett krig och min säng ...ja vad ska man säga den ser minst sagt obäddad ut efter vår lunch nap. Jag försker hitta kläder till i morgon då det äntligen är dags för första inskolnigs dagen för Nicole. Kommer det bli mycket regn tro, typ som idag då det känns som man regnat bort, eller kommer det bli varmt igen...suck. Jag och kläder är ingen hit. Jag sitter och käkar popcorn och glor på MTV´s pimp my ride, nåt special program me Lil´John i stället för xzibit som ska hjälpa långhåriga hårdrockare med dåligt engelskt uttal från Sverige (!?) Trodde inte det var seriöst först typ som nåt reklamskämt men det är fan på riktigt haha...Ja här lär inte bli nåt städat, diskat eller annat viktigt på ett tag, detta måste man ju se!!

Inga kommentarer: