torsdag 19 mars 2009

Var tog min motivation vägen?

Ja efter att ha varit ute o lunchdejatat me Kalle o Phille i Olofström sitter vi nu i skolan igen. Jag känner mig så motiverad till att jobba med skolarbetet...not! Jag hade allra helst bara velat gå och lägga mig och sova av mig den mätta känslan i magen.

Sitter och tittar på arbetet, tappar koncentrationen, tänker, tappar koncentrationen, har gett upp..tuggar tuggumi, läser roliga skämt. tittar åter igen på arbetet, får magknip, tappar koncentrationen, tänker på hur jävla stökigt det är hemma, försöker läsa igenom projektet, tittar ut på det lite kallare vädret, känner hur vårkänslorna svalnar och motivationen till allting bara pyser ur mig. '

Jag har ont i magen, jag är förkyld, hostar som om jag håller på att få upp lungorna, jag fryser. Jag tänker på igår kväll och blir glad, jag tänker på i dag och blir irreterad...Jag orkar inte..orkar le men inget mer.

Inga kommentarer: