lördag 21 mars 2009

här sitter jag och snorar *host host*

Det var ren tur att jag somna direkt efter att jag skrev förra inlägget. Nicole väckte mig 06:00. Jag var ovanligt positiv när jag vakna, trots att solen inte skinner. De första 2 timmarna har jag ägnat åt att läsa alla de bloggar jag prenumerera på (http://www.bloggkoll.se/). Sen har jag komenterat och gillat massa bilder och videos på facebook och tittat på pandor på youtube, glott på en sjukt massa barnprogram och käkat upp den sista pizza slizen sen igår.

Nu tvingar Nicole mig att titta på Dinosarie King oc fy fan vad dåligt! Stackars ungar som tittar på detta. Alla andra manga ritade figurer som de gamla avsnitten avPokemon eller ännu bättre Sailor moon från min tid, det var serier med stil. Fast med tanke på hur liten man var då så kanske man inte hade gillat det nu?


Jag mår lite bättre i kroppen, näsan rinner knappt men jag hostar fortfarande lika brutalt. Jag känner mig någorlunda utvilad efter lite hackiga 9 timmar till och från på soffan. Det var det längsta jag sovit på länge i alla fall. Mina hudsvullnader börjar gå ner och magen gör bara ont ibland. Så som sagt jag är nog fit for fight i kväll.


Om några timmar kommer min mamma o pappa hit och det ska bli skönt att träffa dom igen och ännu skönare att visa upp mitt välstädade kök =)
*Längtar*

Inga kommentarer: