torsdag 26 mars 2009

Stamisar på katrins i Olofström

Jaha så har man ännu en gång varit ute och ätit. Den här gången med Maja&co. Vi tänkte dra till gästis först men det var för dyrt så vi åkte till katrins där vi var igår. För vi vägrade ge 50:- för en slemmig köttsoppa när man bara behöver ge 15 kronor mer för att få en kebabsallad med hur mycket bröd och grönsaker man vill. Så i dag var jag mycket nyttigare. Sen passade vi även på att köpa digestive kex till nicole i eftermiddag så vi kan jobba över i dag med, för det behövs. Fast även om inte jag kan göra så mycket åt arbetet nu eftersom jag inte e lika bra på photoshop som phille och "det tekniska" har jag lämnat till honom. Jag ska ju faktiskt på stamp i morgon och spela in så vi får de sista bilderna och även live ljud så ja drar faktiskt min del till arbetet även om jag inte gör det just nu.

Inga kommentarer: