lördag 14 mars 2009

fylla och förkylning

Ja det är en fruktansvärt bra kombination *haha* Vi har varit några styckna som har träffats hemma hos mig nu i två dar i sträck för att blanda alkohol med dålig tv, massa snack och skratt. I går blev det några groggar för mycket och somnade knappt 2 timmar innan Nicole gick upp så man kände sig knappast männsklig när jag gick upp i dag. Blev inte ett dugg bättre av att jag vaknade upp och var dunder täppt i näsan och var tvungen att snyta mig varannan minut.

Men trots mina pinor i kroppen av bakfylla o kraftig förkylning så tog jag hand om min dotter så mycket jag kunde och hon var snäll nog att förstå att mamma var extra trött i dag *haha*. Vid 8 kom de tillbaka och jag la Nicole sen satte vi oss och titta på finalen i Melodifestivalen och groggandet var igen. Jag höll på att tappa rösten, halsen sved, hostade konstant och näsan rann men det var ingenting lite mer alkohol kunde få bukt på. Nu är rösten tillbaka, alkoholruset börjar ta fäste och melodifestivalen avklarad. Bra och otippad vinnare om du frågar mig, tycker inte sverige ska behöva skämmas över henne. Fast personligen hejade ja mest på Agnes men det såg v ju hur det gick *haha* Vi sitter just nu och kollar på Matrix och har det allmänt hemma mysigt och hade tänkt fortsätta me det. Party on !

Inga kommentarer: