lördag 7 mars 2009

*Tappa chips i behån*

Usch jag skulle ha varit i stan för ca 2 timmar sen men här står jag än...tro mig jag gör faktiskt nåt vettigt men vad tänker jag inte säga. Hemligt det rycker i fingrarna och jag vill berätta för hela världen va det är för nyhet som drabbat mig, men eftersom jag bara kommit till steg två av ca tre så väntar jag tills jag vet hur det verkligen blir.
Jag läser på just nu och ska strax köra in till stan och shoppa och i kväll ja ja vet inte vad som händer i kväll. mamma o pappa har kidnappat nicole ut på äventyr och jag lovade ju en polare att jag skulle hälsa på han igår men då somnade jag ju. Äh huvudsaken är att jag får fixat det jag ska i stan ;)

Har faktiskt börjat dan bra. jag meditera på mitt sätt. När jag inte stampar, läser eller liknade så finns det bara en sak till som får mig att slappna av. Att umgås och ta hand om min häst. Hans kärlek får en att växa av styrka och energi :) Gammal kärlek rostar aldrig !

Inga kommentarer: