tisdag 3 mars 2009

Famijeträff

Ca 14:00 kom Nicoles farmor, pappa och kusin och mötte upp mig utanför skolan. Vi gick till dagis och överraskade Nicole ;) Hon blev jätte överraskad. Efter det tog de tre en tur till Olofström för att testa på lekplatsen medan jag återvände till skolan för att fortsätta med artiklar till skoltidningen och projektarbetet.
De kom kom tillbaka lagom till att vi var färdiga. Väl hemma städa jag undan lite sen åkte jag Alex, Nicole och Philip och handla på willys. Nu står Alex och diskar och lagar mat och jag bara sitter med min min dotter i soffan. känns jätte konstigt att få sitta stilla och ändå få saker gjort. Jag vet ingen annan än Alex, hans familj och min pappa som älskar att laga mat så mycket. Trots att jag precis fick en räkmacka som förrätt så är jag ändå hungrig, just bara för jag vet hur gott det kommer bli. Nicole håller noga koll på pappa så han inte har rymt hehe. underbart att träffa denna sjukt coola människa. Om man sätter ihop mina favoritkillar Philip och kalles personlighet så har du en Alex :) Känns jätte kul att han äntligen träffat min bästis Philip. Nej nu ska jag återgå till att mysa med nicole

Inga kommentarer: