fredag 6 mars 2009

Läckert !

Allting har flytit på så bra dessa dagarna. Igår var Alex ensam hemma med nicole i nästan 12 timmar och jag kunde ägna mig åt skolarbet och folk och göra sånt man inte annars har tid med för att Nicole måste hem och äta/sova. Det var en ovanlig känsla att gå till skolan utan att känna att man var sen. Man kunde vara hemifrån länge utan att man kände att man var sen och man kunde äta sent och slappna av. Så härligt

Bloggen till vår skoltidning är nu upplagd på nätet och finns att hitta på http://jamshogsfolkhogskola.blogg.se. Den är under uppbyggnad när det gäller utseendet men vi har skapat kategorier och den viktigaste kategorin att titta i när man är inne på sidan är *presentation av bloggen* där vi ger en förklaring till hur de olika kategorierna är uppbyggda. Vem vet det kanske finns nåt som intresserar dig och om inget annat så är det iaf vår reklam utåt från skolan för att visa vad vi pysslar med här.

Skolprojektet tog en helomvändning i natt när jag kom på att jag hade ju faktiskt fler viktiga personer att fråga på Badboll.nu och några av de viktigaste svarade med en gång och gav oss hopp och i dag fick vi svar från mina favoriter U-recken och Astral Projection om att de var villiga till att hjälpa oss.

Nu ska jag hem och packa ut mig och Nicole i bilen och kanske en fullpackad väska för att sedan bege mig till Tyringe och tandläkaren. Blir skåne i helgen ...weiii

Inga kommentarer: