lördag 28 mars 2009

Dance until u drop


Äntligen var jag på stamp igen!!! Så underbart, så mysigt, massa kärlek, massa underbara människor och sjukt grym musik. Progg for the win! Igår var det Dante Poets födelsedagsfest i hässleholmstrakterna och jag var där. Jag träffa Anna, ingen fest utan anna. Jag studsa runt i Oskars mössa, jag kramades me Julle och hade diskussioner med Hajdi hagabo. Skön snubbe det där. Och Pidde han får vi ju inte glömma. Äntligen fest med Piddeidde Mr Läckert så fett najs. Han e så jävla bäst. Efter Dantes spelning sjöng alla för honom. Tvär mysigt. Pusherstreet sprang runt med en porslinspanter och fota lite här och där, hel galna bilder. Jag skaffa bebisar bestående av ballonger, så jag blev jätte ledsen när Pidde och...Oskar? smällde mina två älsklingar. Det var ju inte så lätt att hitta en normal ballong. Den finaste var den 4:e jag hade som Babybranning hade kladdat på. gulligt värre. men i dag är det inte lika gulligt. Ap förkyld, dunder bakis o aningen trött efter att ha stampat i nästan konstant 10 timmar! Ja gör det gärna igen när som...Kärlek deluxe

Dante Poet har sin bästa spelning ever enligt han själv. Grattis Dante =)

Inga kommentarer: