söndag 8 mars 2009

En dyr helg

Min lördag gick på nästan 2100 kronor var av hälften av till mitt hemliga uppdrag som går av stapel i morgon....No more about that. Efter att ha shoppat till jag stupat i två timmar drog jag hem och käka lite lyxig lördags middag med familjen. Vid 20 tiden drog jag till stan och festade till det med några vänner och det blev även utgång i stan på natten. Jag hade as kul och blev rätt onykter vilket jag fick äta upp i dag när man låg i sängen och hade dunkande huvudvärk och bara väntade på att det "var lagligt " att köra hem igen. Vid 18:45 hämtade jag philip på stationen i hässleholm, vi åkte till Mcdonald´s och åt äkta bakfyllemat sen bar det av på en dimmig väg mot blekinge. Väl hemma la jag Nicole och hade sånt där bästissnack med Philip och nu är jag faktiskt på väg i säng och är lite pirrig i kroppen inför kommande händelse. Nej nu är det ny dag med nya tag ;)

Inga kommentarer: