måndag 2 mars 2009

Nedräkning pågår...

*..tills den förbannade röda veckan börjar snart, jag börjra bli fett lack på att springa runt och ha fet jobbig pms!

*tills lunchrasten för jag är såå jävla hungrung så jag tror ja spricker, blir inte bättre av att jag fortfarande har sjukt ont i magen. ska till apoteket senast i morgon.

* Tills han ringer mig och ge mig bekfräftelse på tidpunkt så man kan sluta springa runt här och vänta. Chockbeskedet har inte riktigt lagt sig haha.

* Tills min motivation för att skriva artiklar och få igång det skolprojekt som var på väg att bli det coolaste som nu mera står still.

*Tills jag får svar från de vi skickat frågor till andgående projektet och svar på mina jobbansökningar.

* Tills mina väggara är dekorerade med kallekonst, hämtar dom i dag =)

*Tills jag ser dig igen här och jag får se ett happy face!

Som sagt nedräkning pågår fortfarande...

Inga kommentarer: