tisdag 3 mars 2009

Börjar bli trött på att va trött

Sen i fredags har jag varit as trött, orkeslös och bara haft fett ont i magen, vilket då ger kramp i ryggen. Det är ingen skillnad än, lika ont som första dan jag kände av det för någon vecka sen. Jag känner mig svullen precis som när man fått "fiberfylla" eller som timmarna precis innan man får den röda veckan.

Önskar jag kunde förstå smärtan för jag vet att det är den som snor energi och visst det blir inte bättre av att jag inte sovit ordentligt på en vecka och sakne blir absolut inte bättre av att jag är nyttig en halv dag o sen länger i mig allt onyttigt igen. Jag är konstant hungrig men vill inte äta massa skit snacks o kakor som de säljer i cafeterian vilket resulterar att magen blir svullen pga tomhet och hunger. Allt blir en ond cirkel som nu även har drabbat resten av mig och mitt psykiska/fysiska mående. Jag lider av stress igen över hur jag ska få ihop allting så det blir perfekt. Visst ingen kan få det perfekt men jag vill få det nära nog.
Men det är verkligen som man säge:

Mår inte magen bra mår inte resten av kroppen bra heller.

Bild från: http://pemelie.devote.se/

Inga kommentarer: