söndag 1 mars 2009

Slösöndag

Ja på riktigt. Jag har bara varit upp ur sängen när jag hjälpt nicole med att byta dvd skivor, blöjor och när gjort mat till henne. Tanken var la först att bara lägga sig ner och läsa bok men inte ens det orkade jag. Lagom till att man somnat varje gång kom nicole på nicole på nåt nytt hon ville ha. I slut ändan började hon bli våldsam när hon skulle väcka mig genom att dra mig i håret eller peta mig i ögonen vilket inte är skönt i vanliga fall heller men nu när är extremt trött höll man fan på att bli knäpp på henne. Men vid 18 tiden reste jag mig upp helt för att laga middag till oss. även i dag var det populärt. tyvärr blev jag helt slut igen när jag blev mätt så att äta gjorde inte mig nån nytta. i dag var nog första gången jag lyckades få henne i säng innan 20:00. Jag har diskat upp det värsta och sitter nu i vardagsrummet och funderar på om man ska städa upp nu eller i morgonbitti. Nicole har ju förstås stökat ner helt här inne. jag som hade grovstädat här i går kväll. nu är det bröd,knäckebröd och skorpsmulor över hela golvet, i soffan o på bordet. böckerna ligger i en enda röra och min tvättade klädhög har hon rivit ner på golvet. Kaos me andra ord. Ja har haft sjukt ont i magen i dag och inte är det bättre nu. Jag tänkte blogga lite sen hoppa i säng extremt tidigt och hoppas på att hon inte vaknar och kommer in och petar mig i ögonen på flera timmar. Zzzz

Inga kommentarer: