måndag 2 mars 2009

Hata!

Så arg ..eller ja ledsen jag blir. hatar att söka jobb på nätet, varje jävla sida vill ju att man ska göra ett CV på deras sida så nu känns det som man har typ 10 olika CV! Så irreterande! Jag har kommit på vad mitt största problem med att söka jobb. mitt självförstroende! Jävla apa med! Jag hitta precis ett ganska intressant dröm jobb i olofström, ja det låter ju bra.

Nackdel: Personliga egenskaper:
Driftig
Social
Envis
Engagerad
Lätt att prata inför grupp
och intresse för det du ska sälja.


Ja intresset har jag, social är jag om jag har en bra dag, evis njae, engagerad kan jag vara om jag känner att folk tycker jag duger i det jag gör. men driftig och lätt för att prata inför grupp kan vi ju stryka direkt! Jag ser mig inte som värdelös i andras ögon bara i mina egna.

Ibland önskade jag att jag var mer som Alex, mer självgående människa får man fan leta efter. Visst känner jag fler i min ålder som är egenföretagare och dylikt utan gymnasikompetensen men han e ju extrem. känns han har jobbat inom alla företag jag bara kan typ drömma om. Nu säger inte jag att just han e egen företagare bara driftig, lätt för att prata inför folk, envis och jävligt självgående och grabben är bara 22! Och här sitter man själv snart 23 och utan gymnasiekompetens, utan jobb och med flytande självförtroende och ensamstående..yeah hurra för mig !

Inga kommentarer: