lördag 7 mars 2009

Läckert 2

Bortsett från att jag var dödligt trött igår på väg hemm till mamsen så var även eftermiddag/kvällen super mysig. Jag insåg rätt tidigt på kvällen att det var bäst att stanna hemma och ta igen sig. Utlösaren till att jag verkligen bestämde mig var när jag var hos TandplågarHygenisten som petade sönder mitt tandkött så blodet spruta men lyckades trots det få mig att somna i stolen under undersökningen. Pinsamt va trött jag var då! Jag köpte lite godis och hyrde Saw 5 och Disaster movie. Lagade mat me mamma och parkerade mig sen i soffan. Det tog ca 20 min efter att Nicole lagt sig tills att jag slockna helt i soffan och vakna av att pappa stod och titta på mig. Jag fråga vad klockan var. Klockan är kvart i 6 svarade han då...Oj då jag hade visst somnat igen. Jag satte mig upp och tittade på Saw 5 medan Nicole fortfarande sov. Sen har jag hunnit kolla på lite av början till Disaster Movie men jag skippar nog fortsättningen eftersom jag inte vet när Samaya stänger. Det lilla jag sett av filmen var helt okej för att vara en sån film och sen är jag lite utav ett fan av Kim Kardishan...Äckelsnygga kvinna! Saw måste jag tyvärr sga att jag är fett besviken på...Klart den var bra men jag har sett bättre.

Inga kommentarer: